Heeft u support nodig?

Voor AccountView gebruikersvragen, kunt u een digitale melding maken.
Dit kan via het contactformulier op www.accountview.nl/contact, via Infoline in AccountView of per e-mail naar support@accountview.nl.
Elke ontvangen aanvraag wordt direct beoordeeld.

 

Voor vragen over AccountView in de Cloud, Parallels of overige vragen, kunt u ons telefonisch bereiken op 0318-554680.
Kies dan eerst optie 1 voor support en daarna optie 2.
Deze helpdesk is beschikbaar op werkdagen van 8:30 uur tot 12:30 en van 13:00 tot 17:00 uur.
U kunt ook een mail sturen naar support@accountsoftware.nl

 

Kijk voor een overzicht van actuele storingen en onderhoud van onze hostingomgeving op: https://status.accountsoftware.nl


Klik op onderstaand logo om direct naar Teamviewer te gaan:

Klik op onderstaand logo om bestanden te uploaden naar support via onze beveiligde uploadportal:

teamviewer
  • Door gebruik van Teamviewer Quicksupport geeft u Account Software toestemming om mee te kijken op uw beeldscherm(en) en indien gewenst, de controle van uw computer tijdelijk over te nemen.
  • De verbinding kan alleen na uw expliciete toestemming worden gemaakt.
  • U behoudt het recht om de controle over uw computer op elk gewenst moment terug te nemen.
  • Account Software respecteert uw privacy maar ook die van uw klanten. Daarom is elke medewerker van Account Software gehouden aan een geheimhoudingsverklaring.
  • De verbinding via Teamviewer is altijd eenmalig en kan, nadat de sessie is beëindigd, alleen opnieuw  worden aangevraagd door uzelf.
  • Door uw bestanden te uploaden geeft u Account Software toestemming om deze bestanden in te zien.
  • Te delen bestanden worden opgeslagen op onze server.
  • De bestanden zijn extra veilig doordat zij versleuteld opgeslagen worden.