ISDN stopt. En nu?

ISDN gaat stoppen. Dit jaar nog. Dat betekent dat bedrijven over moeten stappen op VoIP, een oplossing die toekomstproof is. Een aantal van onze klanten is recent overgegaan van een traditionele telefooncentrale naar cloudtelefonie, zoals de Schumacher Kramer Stichting.
 
Mevr. A. Driessen:
‘Sinds een paar maanden belt de Schumacher Kramer Stichting met OZMO cloudtelefonie via de Account Software Groep. De eerste ervaring is dat het makkelijk te gebruiken is en dat het veel mogelijkheden biedt. Het is bijvoorbeeld heel fijn dat ik nu het vaste nummer kan doorschakelen naar mijn mobiel. Daardoor ben ik overal bereikbaar via ons kantoornummer. Ook het inspreken van gepersonaliseerde voicemailberichten bij afwezigheid is erg handig. De overgang van de oude naar de nieuwe centrale is snel en probleemloos verlopen. Wij zijn heel blij dat we de overstap naar een VoIP centrale hebben gemaakt!’
 
Overstappen op VoIP is niet alleen een must, maar brengt veel voordelen:
– Op elke locatie beschikken over de gemakken van een telefooncentrale
– De telefoon bedienen via elk beeldscherm
– Eenvoudig (en desgewenst automatisch) doorschakelen naar daadwerkelijk beschikbare collega’s
– Automatisch gesprekken opnemen en terugluisteren
 
Lees hier meer over cloudtelefonie, of neem contact op voor meer informatie.