Heeft u software support nodig?

Efficiënte ondersteuning

Als u een gebruikersvraag heeft of tegen een probleem aanloopt, wilt u snel en professioneel geholpen worden zodat u verder kunt en uw organisatie hier zo min mogelijk last van heeft. Onze helpdesk helpt u snel, vakkundig en efficiënt. Door de integratie van ons CRM systeem met onze telefooncentrale hebben wij uw gegevens direct bij de hand. Indien nodig kunnen onze medewerkers uw computer op afstand ‘overnemen’ om zo snel uw probleem te kunnen identificeren en verhelpen.

Heeft u maatwerk door ons laten ontwikkelen? Wij hebben een kopie van uw versie achter de hand. Hierdoor kunnen wij uw situatie simuleren en snel tot de kern van uw vraag komen. Naast software support is onze helpdesk ook uw eerste aanspreekpunt bij vragen over uw hardware en bij ondersteuning met betrekking tot onze hostingdiensten.

 

Supportovereenkomst

Naast het afnemen van incidenteel support, kunt u er ook voor kiezen om een supportovereenkomst af te sluiten. Op basis van deze overeenkomst kunt u voor alle AccountView-gerelateerde support tijdens kantooruren terugvallen op onze telefonische helpdesk. Enkele voordelen:
• U betaalt een vast bedrag per maand, ongeacht het aantal supportverzoeken dat u indient.
• We hanteren geen starttarief per supportverzoek.
• U hebt één aanspreekpunt voor alle supportvragen en een zeer korte wachttijd.

Kosten en voorwaarden
Een supportovereenkomst kan afgesloten worden voor klanten met AccountView, ongeacht de samenstelling.
Voor AccountViewklanten met een kooplicentie geldt een supporttarief van 9.04% over de totale configuratiewaarde van de software. Voor huurklanten is dit 20% over de totale licentiewaarde per maand. De supportovereenkomst wordt aangegaan voor een periode van 1 jaar en hierna telkens voor één jaar verlengd. Bij toekomstige uitbreiding van uw licentie, wordt dit meeberekend in het supporttarief.