Heeft u software support nodig?


Als u een gebruikersvraag heeft of tegen een probleem aanloopt, wilt u snel en professioneel geholpen worden. Onze helpdesk helpt u snel, vakkundig en efficiënt. Wij hebben direct al uw gegevens bij de hand en indien nodig kunnen onze medewerkers uw scherm op afstand overnemen om zo snel uw issues op te sporen en te verhelpen.
 
Heeft u maatwerk door ons laten ontwikkelen? Wij hebben een kopie van uw versie achter de hand. Hierdoor kunnen wij uw situatie simuleren en snel tot de kern van uw vraag komen. Naast software support is onze helpdesk ook uw eerste aanspreekpunt bij vragen over uw hardware en bij ondersteuning met betrekking tot onze hostingdiensten.
 

Incidentele support

Onze helpdesk is een betaalde dienst waarop u tijdens kantoortijden altijd kunt terugvallen voor alle software die wij aanbieden en voor hostingsupport. Voor het afnemen van incidenteel support, rekent u per supportcall af. U kunt er echter ook voor kiezen om een supportovereenkomst af te sluiten.

 

Supportovereenkomst

Op basis van de supportovereenkomst kunt u tijdens kantoortijden gebruik maken van onze telefonische helpdesk tegen een vast bedrag per maand. Zo weet u altijd waar u aan toe bent, zonder onvoorziene kosten. Binnen de supportovereenkomst valt support voor AccountView, AccountPlus en Elvy. Maatwerk valt niet binnen de overeenkomst.
 
De voordelen van een supportcontract:
 
• U betaalt een vast bedrag per maand, ongeacht het aantal supportverzoeken dat u indient.
• Wij hanteren geen starttarief per supportverzoek.
• Wij verzorgen de updates voor u.

 

Kosten supportovereenkomst

De kosten worden per maand afgerekend per automatische incasso. De tarieven zijn gebaseerd op basis van de AccountView licentietypes en zijn als volgt:
 
Solo: € 9,50 per maand
Team: € 38,50 per maand
Business: € 95,– per maand

 
Wilt u meer weten of een overeenkomst afsluiten? Neem gerust contact op: