CRM op maat

creaza-accountsoftware-1100 Customer Relationship Management (CRM) hoort een centraal onderdeel te zijn van de bedrijfsautomatisering en niet een op zich staande tool voor de marketingafdeling. Het draagt bij aan het inzicht in verkoopprognoses en de controle over de status van het realiseren van de bedrijfsdoelstellingen. Om de concurrentie voor te blijven, is klantgerichtheid nog steeds een belangrijke pijler. Goed op de hoogte zijn van de wensen en behoeften van (potentiële) klanten en het intern efficiënt kunnen delen van deze informatie is een must. Zeker in tijden van inkrimping van personeel en de daarmee samenhangende kenniserosie is het correct vastleggen van klantcontactmomenten onmisbaar.

 

Altijd actuele gegevens

De CRM oplossing van AccountView is volledig geïntegreerd met Office en Outlook. De gebruiksvriendelijke tool is door medewerkers overal en altijd te raadplegen, waardoor uw medewerkers voor klanten op elk gewenst moment paraat kunnen staan met de meest actuele gegevens. AccountView biedt een gebruiksvriendelijk relatiebeheersysteem, AccountView CRM. Het door Account Software ontwikkelde AccountPlus Verkoop Informatie Systeem (APWVIS) maakt het daarnaast mogelijk om als het ware ’te groeien’ in het gebruik. Door de modulaire opbouw kunt u in uw eigen tempo van digitale kaartenbak naar volledig geïntegreerd relatiebeheer groeien.

 

AccountView CRM vormt het centrale punt waarmee u overzichtelijk, maar vanuit verschillende gebruikersperspectieven alle contactmomenten en activiteiten bij alle relaties in uw netwerk kunt besturen. Of het nu gaat om contact met klanten, leveranciers of partners, alles kan met behulp van deze module worden vastgelegd. Dit geldt niet alleen voor bijvoorbeeld  gespreksverslagen naar aanleiding van overleg of telefoongesprekken, maar ook voor e-mailverkeer in Microsoft Outlook, (ingescande) poststukken en belangrijke documentatie zoals contracten en prijslijsten.

 

AccountView kan worden geïntegreerd met zowel Microsoft Outlook als e-mailsystemen die MAPI ondersteunen. Gebruikt u Outlook voor uw emailverkeer? E-mails verzonden met Outlook vanuit AccountView zijn direct aan activiteiten te koppelen. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om verzonden e-mails te koppelen aan een in de toekomst geplande terugbelactiviteit. Omgekeerd worden binnenkomende e-mails aan de juiste relaties in AccountView gekoppeld.

 

Altijd de juiste klantgegevens bij de hand

Het systeem is zo ingericht dat activiteiten automatisch aan de verantwoordelijke medewerkers toegewezen kunnen worden. Of het nu gaat om contactgegevens van de klant, gespreksverslagen van overleg met leveranciers of klantspecifieke interne notities – iedere medewerker heeft op elk gewenst moment de juiste gegevens binnen handbereik. Hierdoor kunnen medewerkers niet alleen snel en efficiënt in spelen op allerhande klantvragen, maar wordt alle interne en externe communicatie op orde gehouden en gemakkelijk gedeeld.

 

De weergaven van de verschillende  vensters zijn af te stemmen op de gebruiker. Heeft u snel een overzicht  nodig van alle recente contactmomenten per telefoon, email en post bij verschillende relaties? Wilt u dat er gemakkelijk prioriteiten toegekend kunnen worden aan  uitstaande acties per medewerker? Met AccountView kan dit probleemloos.

 

Wilt u uw medewerkers automatisch laten attenderen op betalingscondities per relatie en wilt u openstaande posten kunnen zien? Naast contactgegevens en contacthistorie is er een naadloze koppeling met debiteuren – en crediteurengegevens. Uw medewerkers hebben ten alle tijden het totaalplaatje aan klantcontactmomenten en prioriteiten bij de hand, waardoor er optimaal ingespeeld kan worden op de klantbehoeften.

 

Wilt u meer weten?

Denkt u erover om uw relatiebeheer binnen AccountView een flinke boost te geven? Wij vertellen u graag meer over wat wij verstaan onder relatiebeheer en de toepassingen hiervan. Neem gerust contact met ons op: